צעצועי מין במסיבת חילופי זוגות
source: karenroach / bigstock

אם אתם אוהבים להשתעשע עם צעצועי מין מדי פעם בפעם ונוהגים בנוסף לקחת חלק במסיבות של חילופי זוגות, אין לנו בכלל ספק שיצא לכם להתלבט בנוגע לסוגיה שבה נעסוק במאמר שלפניכם – האם זה מקובל להביא את החברים המענגים והרוטטים למסיבה או שמא מוטב להשאיר אותם במגירה? התשובה שלנו לשאלה המורכבת הזו, היא: תלוי.

על אילו צעצועי מין בדיוק מדובר?

הנקודה החשובה ביותר שחשוב לתת עליה את הדעת נוגעת לאופי צעצועי המין בהם מדובר. שימו לב – אם מדובר בבחורה ובוויברטור זעיר לעינוג הדגדגן, הרי שאין כל מניעה מלהביא את הוויברטור למסיבת חילופי זוגות ופשוט לבקש מהפרטנרים במסיבה שיעשו שימוש עדין ומושכל במכשיר הרוטט. לעומת זאת אם מדובר בחרוזים אנאליים אותם אוהבת הבחורה להחדיר לפי הטבעת של בן הזוג הקבוע שלה, מטבע הדברים מומלץ להשאיר את האביזר בבית.

באופן כללי כל עוד מדובר באביזר שלא מצריך מיומנות מיוחדת לצורך תפעולו וכל עוד מדובר באביזר לשימוש איש, כלומר אביזר שהאדם שמביא אותו מעוניין שישתמשו בו עליו ועליו בלבד, הרי שמדובר על אביזר שלגמרי לגיטימי להביאו למסיבת חילופי זוגות. אם מדובר לעומת זאת על אביזר שמיועד עבור הפרטנר, מדובר בסיפור שונה לגמרי, בעיקר כשמדובר בצעצועים לחדירה אנאלית.

חילופי זוגות קבועים

אם אתם נוהגים לקחת חלק במסיבות של חילופי זוגות באופן קבוע בהן בכל פעם משתתפים פחות או יותר אותם זוגות, באפשרותכם להעלות את הרעיון בפני הפרטנרים הקבועים, כלומר עם אלו שהספקתם להכיר במהלך המפגשים הנערכים במקום. רוב הסיכויים שאף אחד לא יביע התנגדות, אבל מדובר בסופו של דבר בעניין של אמון וכנות. שימו לב – ישנם גברים שיחושו מאוימים אם בחורה נועזת תשלוף לפתע ויברטור אימתני וישנן בחורות שלא יגיבו בצורה חיובית לגבר שיציע להן לחדור אליו מאחור עם סטרפאון. אי לכך, במקרים האלו תיאום ציפיות הוא תמיד תהליך מבורך.

תיאום ציפיות מול מפיקי המסיבה

אם בתיאום ציפיות עסקינן, חשוב ביותר לתאם ציפיות מול מפיקי האירוע. ישנן לא מעט מסיבות שפשוט אסור להכניס אליהן צעצועי מין וישנן שהגישה בהן ליברלית יותר. בכל מקרה, מומלץ לברר את הנושא מראש.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה