ישנם רבים הסבורים כי איכות חיי המין שלהם זהה לרמת האושר שלהם, במובן הזה שלא משנה כמה יתאמצו לשדרג אותה, בסופו של דבר היא תישאר קבועה פחות או יותר. אנחנו כאן כדי לספר לכם שאם גם אתם מאמינים כי אכן כך הם פני הדברים, הרי שטעות בידיכם. בניגוד לרמת האושר הבסיסית, שתישאר פחות או יותר קבועה, גם אם תזכו במיליון שקלים בלוטו, הרי שאת חיי המין שלכם ניתן לשדרג בצורה מפתיעה. במאמר שלפניכם נספק לכם כמה טיפים בשביל סקס מוצלח, מהנה ומסעיר יותר.

 

 

סטוצים מזדמנים, לתיבול השגרה

מדריך לשדרוג הסקס
source: AndreyPopov / bigstock

בואו נדבר רגע על סטוצים. כן, אותם מפגשים חד פעמיים עם אדם זר שלעולם לא תדעו את שמו האמתי. האם כל אותם סטוצים הם לא כמו התבלין המיוחד שמתבל את חיי היומיום במעט אדרנלין ותשוקה חסרת מעצורים? אז שימו לב – בדיוק כפי שאתם אוהבים כל כך לטוס אחת לכמה חודשים או שנים לחו"ל כדי לטעום טעמים אחרים ולראות מראות אחרים, כך עליכם לפנק את עצמכם אחת לזמן מה בסטוץ עם אדם לא מוכר כדי להכיר איברים אחרים, ריחות אחרים, מגע אחר וטעמים אחרים. ההנאה מובטחת.

הגשמת פנטזיות אחת לחצי שנה

כדי לשדרג את הסקס המציאותי שלכם, צריך מדי פעם להגשים איזו פנטזיה סקסית במיוחד. באופן עקרוני באפשרותכם להגשים את הפנטזיות הכמוסות שלכם עם זרים גמורים באמצעות כל אותם אתרי הכרויות סקס שגודשים את הרשת, אך מדוע שלא תגשימו אחת לזמן מסוים פנטזיות סקס עם מי שאתם שוכבים איתו באופן קבוע?

תופתעו לגלות, אבל לא רק לכם יש פנטזיות כמוסות: אנחנו מבטיחים לכם שברגע שתחלקו את הסודות שלכם עם הצד השני, תגלו שלא רק לכם יש ראש מלוכלך ואולי אפילו תופתעו לגלות שיחסית למה שהולך לו או לה בראש, הראש שלכם דווקא נאיבי ואפילו תמים.

טיפים כלליים לשדרוג חיי המין

על מנת לשדרג את חיי הסקס שלכם נסו בראש ובראשונה להתחדש בצעצוע מין כזה או אחר. תנו בשלב הראשון עדיפות לצעצוע מין דיסקרטי, קטן ממדים ואפילו חמוד, או לכל הפחות שאינו מאיים במיוחד – מדהים מה שצעצוע קטנטן יכול לעשות לסקס שלכם. לאחר מכן, נסו לגוון את חיי המין עם משחקי תפקידים ולמשקיעים שביניכם, מומלץ להתנסות אפילו בתחפושות או תלבושות מתאימות (שוטר-נהגת, אחות-רופא וכיוצא באלה). אם מאז ומעולם חיי המין שלכם היו יבשים משהו, אל תהססו לבקר בפורומים סקסיים ברשת או פשוט לצפות בסרט פורנו או שניים בשביל לקבל קצת השראה…

 

אין תגובות

השאר תגובה