סקסטינג – שליחת הודעות או תמונות בעלות גוון מיני באמצעות הטלפונים הסלולריים – הוא אחד המונחים הבולטים ביותר בתרבות הסקס כיום. גם אתה מעוניין לשלוח מסרים כאלה, אבל לא יודע איך תגיב זו שמקבלת אותם. באמצעות תקשורת יעילה, בנייה הדרגתית של המתח המיני ופעולות נוספות ניתן לשפר את הצלחת הסקסטינג בעשרות מונים.

את המונח "סקסטינג" לא צריך להציג בפניך, וגם לא את היתרונות שלו: באמצעות משלוח הודעות מיניות אלה אפשר "להדליק" את שני הצדדים גם יחד, לעורר את הציפיות ולתבל את היחסים באופן מעורר תשוקה. הודעות אלה נפוצות כיום פי כמה ביחס לעבר, לא רק על ידי בני נוער, אך המשלוח שלהן צריך להתבצע לאחר ששמים דגש על מספר דברים חשובים מאד.

source: Micha Klootwijk / bigstock
source: Micha Klootwijk / bigstock

כללי האצבע למשלוח הודעות סקסטינג

הודעת סקסטינג ניתן לשלוח היום בצורה פשוטה מאד, בתוך שניות. לכן, זה נראה מפתה מאד לעשות זאת. כדי למנוע אי נעימות של הצד השני, חשוב לשלוח את ההודעות רק למי שמכירים היטב: בין אם בת זוג ובין אם מישהי שהיחסים איתה מספיק קרובים. ההודעות צריכות להיות פונקציה של היחסים בינך לבינה: אם לא הגעתם עוד לשלב של העירום, ההודעות לא צריכות לכלול תמונות עירום. כמובן שכל בקשה להפסיק עם ההודעות האלה, תהיה הסיבה לכך אשר תהיה, חייבים לכבד.

משלוח הודעות סקסטינג בעלות אופי מיני הוא תקשורת שאינה צריכה להיות חד כיוונית. צריך לראות איך הצד השני מתקשר, לעורר אצלו ציפיות או אפילו לשאול אותו באופן ישיר מה הוא מעוניין שיקרה. שאלות דוגמת "את רוצה לראות מה אני לובש?" או "להמשיך להתפשט?" מאפשרות לבנות את הציפיה ומבטיחים שההודעות המיניות יתקבלו באופן חיובי על ידי הצד השני.

מהקל אל החשוף

המלצה מועילה נוספת יכולה להיות לשלוח את ההודעות בצורה הדרגתית: להתחיל מהודעות צנועות באופן יחסי, אך עם היבט מיני מסוים, ולאט לאט להפוך את התכנים לחושפניים ולמיניים הרבה יותר. בדרך זו תוכל לראות כיצד מגיבה הפרטנרית ולראות מה עושה לה את זה (ומה פחות). ניתן להתבונן על כך כמעין סוג של משחק מקדים, שמשתדרג פעמים רבות כשהוא הדרגתי ונבנה באיטיות.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה