לכבוד חגיגות העשור לחנות אביזרי המין סיסטרס של בנות הזוג איילת ודפנה קורן, בית בנמל בהאנגר 26 נצבע ביום חמישי שעבר באורות ורודים, רכים ונעימים, ועשרות בלונים ורודים קישטו את האווירה. דילדואים וויברטורים איכותיים וחדשניים בשלל צבעים מילאו את החלל בפסטיבל סקס ישראלי ראשון מסוגו. בדוכני המוצרים שחילקו קונדומים מתנה, ישבו מומחים שהסבירו לקהל על כל מוצר חדשני ועל פונקציות נפלאות ומיוחדות ונתנו לאנשים לגעת ולחוות את עוצמות הרטט והשיכלולים בצעקה האחרונה בעולם אביזרי המין. הסקס בלט מכל פינה, הן בצורת קשים בכוסות השתיה ועד לכיבוד הקל שהוגש בקערות בצורת איבר המין הגברי.

קעריות בצורת זין
צילום: בן פלחוב.

המארחות – הזוג דפנה ואיילת היו לבושות בסטייל פטיש – לטקס שחור וסקסי, אך האווירה הייתה נשית, נעימה ורכה. די ג'יי מגניבה הנעימה את זמנם של האורחים במוזיקה מכל הזמנים באופן עליז רומנטי ולא רועש.

סיסטרס פסטיבל סקס
צילום: בן פלחוב

ואז נקראנו מן האולם המרכזי שבהאנגר להגיע לחדר ליד, שם חיכתה לנו "שעת סיפור"- פואטיקה אירוטית חתרנית. בין המקריאים זיהיתי שני סלבס, הקוראת הראשית – איריס קול וגם ג'ייסון דנינו הולט הקריא לקהל קצת ממשנתו. האורחים התיישבו סביב שולחן גדול והשאר נעמדו והיו קשובים לקטעי הסיפורים האסורים.

סיסטרס פסטיבל סקס
צילום: כתריאל קראוס

המופע המרכזי, לו כולם חיכו כלל הופעות נשים מרשימות – זה התחיל משלישיית האחיות לוז שהיו לבושות בהתאם לאווירת קריסמס ושרו לנו שיר העצמה נשית – אול דה סינגל ליידיז, אתם יודעים של מי… ולאחר מכאן התחיל האקשן! נטע לי-לוי, אמנית הריקוד על עמוד עלתה לבמה והדהימה את כולם בוירטואוזיות מורכבת, אנשים נצמדו כמה שניתן וצילמו מה שיכלו, בכל אופן, לא בכל יום רואים מופע אקרובטי וסקסי שכזה.

רקדנית על עמוד
צילום: בן פלחוב.

ולאחר מכן הפתעה שניה, הפרפורמרית והרקדנית Laurel Fatal שהיא פאם פאטל סקסית ביותר בזכות עצמה, פצחה במופע אירוטי ואנין טעם בסטייל מולאן רוז' עם קטע ברולסק קלאסי. לאט לאט הסירה את הבגדים ואת גופה עיטרו קעקועים ולונז'רי קטנטנים הכוללים מדבקות לפטמות ונוצות. הקהל בשלב זה נצמד עוד יותר, כשהבין שהיא הולכת להתפשט.

רקדנת ברולסק
צילום: כתריאל קראוס

בהמשך הערב הייתה גם הקראת פואטיקה חתרנית של נעם פרתום ולאחריה – ההגרלה הגדולה, כל אחד/ אחת מן האורחים יכלו להשתתף בהגרלת הפרסים, שכמובן היו ויברטורים משוכללים ביניהם הכוכב – ויברטור יוקרתי העשוי פלטיניום בשווי 3000 ש"ח! כמובן שהזוכות היו מאוד נרגשות. (ואני הצטערתי ששכחתי להשתתף) החנות עצמה התמלאה במבקרים שנהנו מהנחות על מגוון מוצרי החנות – הפי סייל איט איז.

ויברטורים
צילום: בן פלחוב.

לסיכום, ניתן לומר שהאג'נדה של החנות הקוראת להעצמה מינית נשית ותודעה פמיניסטית התבטאה באירוע הזה באופן הולם, שניחן בשילוב בין חוצפה סקסית לעידון קלאסי. סליזיות דביקה ונמוכה לא הייתה שם, עירום גברי גם לא – מה שכן, אירוטיקה אנינה וסקסית בהחלט הייתה שם. לדף הפייסבוק של סיסטרס לחצו כאן תודה חמה לצלמים בן פלחוב וכתריאל קראוס על התמונות.

אין תגובות

השאר תגובה