סטוצים, מעצם ההגדרה, מעוררים ציפיות וכוללים המון יתרונות. מכיוון שיש סטוצים מוצלחים מאד, ולעומתם כאלה שגרתיים ובינוניים, מומלץ לדעת מה ניתן לעשות כדי לשפר את הרגעים שלפני, במהלך או אפילו אחרי הסקס. משחק מקדים, הוצאת הרגש מן התמונה ואי פיזור ציפיות לגבי העתיד הם חלק מהצעדים שמומלץ לחשוב עליהם בסטוץ.

סטוצים צריכים להיות "מושקעים"

כאשר שוכבים עם בן או בת הזוג, אפשר לקחת בחשבון מקרים בהם משקיעים פחות בסטוץ, כי ממילא "יהיו יותר טובים בעתיד". במקרה של סטוצים, הלוקסוס הזה אינו קיים. על פי המהות הבסיסית שלהם את האדם עמו חולקים את המיטה לא תראו בדרך כלל לאחר מכן, כך שיש לכם רק הזדמנות אחת ליהנות איתם – אז לא כדאי שהחוויה תהיה המלאה והמהנה ביותר שיש?

סטוץ משובח צריך להיות ארוך ככל שאפשר, כשדרך מועילה להגשים את היעד היא באמצעות משחק מקדים. במיטה עצמה, רצוי לעשות את זה במספר תנוחות, כשגם שילוב של מין אוראלי יכול לשדרג את האקט המיני עוד יותר. עצה אחרת היא להתמקד בהנאה, ולא לפעול תוך חובה לענג בו זמנית גם את הצד השני: בסקס טוב, גם לזה יהיה מקום וזמן. מכיוון שאין ידע קודם על ההעדפות של הפרטנר או הפרטנרית, צריך לראות כיצד הם מגיבים לפעולות השונות. זכרו: המטרה כאן היא לא בהכרח לשכב עם הבן אדם כדי לעשות "וי", אלא למצות את המקסימום מהסקס.

Girl and boy

בסטוצים, הרגש לא מדבר

סטוצים מוכיחים כי סקס טוב ממש לא צריך להיות מבוסס על רגשות של אהבה לצד השני (גם אם משיכה מינית יכולה כמובן לתרום). זו בדיוק הסיבה בגינה מומלץ שלא לדבר על החוויה במונחים של רגש, אלא להתמקד במהות שלה – הסקס עצמו. כדי שלא לפגוע בחוויה רצוי להתייחס אל הסטוץ כחד פעמי ולא לחשוב על האופן בו ניתן לפתח אותו למפגשים מיניים עתידיים, או אפילו למערכת יחסים של ממש.

על אותו עיקרון, חשוב שלא לעורר אצל הצד השני ציפיות כאלה, שעלולות להשפיע הן על האקט עצמו וגם לפגוע באותו אדם. כן צריכה להיות תקשורת בין הסדינים וכן חשוב להתייחס לצד השני בכבוד, בתור בן אדם ולא כפרטנר לסקס בלבד – אך לא בטוח שצריך יותר מכך.

 

אין תגובות

השאר תגובה