האם יש לכם קשר של יזיזות בלבד ואתם מעוניינים לשמור עליו מכל משמר, אך חוששים כי הזמן יעשה את שלו והקשר יעיק עליכם או שלפתע אחד הצדדים יתאהב, וירצה לסיים את פרק הסטוצים בחייו? ובכן, כדי להצליח לשמור על קשר של יזיזות עם סקס איכותי ונפלא ולשמור על קשר של יזיזות המאפשר לכם לפרוק מטענים ולהגשים פנטזיות מיניות, עליכם להשקיע בקשר כפי שאתם נדרשים להשקיע בזוגיות.

קשר של יזיזות לטווח ארוך

כאמור, גם קשר של יזיזות מחייב השקעה ותחזוקה שוטפת, במיוחד אם מדובר על סקס בין חברים. קשר של יזיזות עלול להסתיים במהירות אם לא תעריכו אותו, ולכן כדאי להפתיע מדי פעם את בן או בת הזוג לקשר של הסקס, לצאת לבילוי משותף, להזמין או לבשל ארוחה טובה, לצאת למסעדה או לצימר בצפון, לבלות בסרט וכדומה.

חשוב להדגיש כי כדי לשמור על קשר של סקס בין חברים, עליכם להפגין כנות ולהשקיע בחברות ולא רק להתמקד בפורקן המיני ובסקס מזדמן. אגב, אם אתם נמצאים בקשר של יזיזות ונהנים ממנו כדאי לעתים להפסיק לחפש סטוצים בחוץ כל הזמן מאחר והדבר עלול להתפרש בצורה לא נכונה ומאיימת על הידיד או הידידה שלכם לקשר הסקס. אמנם, אם בחרתם בקשר של יזיזות הרי אינכם מחויבים זה כלפי זו, אך עדיין חשוב לשוחח ולהגיע לעמק השווה בין שני הצדדים כדי לשמור על הקשר הקיים שממלא אתכם ומסייע לכם גם ליהנות מסקס איכותי וגם ליהנות מבילוי חברתי משותף שנוח לכם כיוון שאינכם צריכים להתחייב למערכת יחסים מחייבת עם כללים חברתיים נוקשים כמו יציאות עם חברים, ארוחות אצל ההורים וכדומה.

סקס בין חברים

חברים מכירים זה את זו הכי טוב, ובמקרים רבים קיים מתח מיני בין הצדדים. ניתן להפוך את החברות לקשר של יזיזות, ובמקום לחפש בחוץ סטוצים מזדמנים, חלקם מאכזבים, אפשר ליהנות מסקס משובח עם אדם הקרוב ללבכם כחבר, אך חשוב לשמור על קשר פתוח וחיובי, לשוחח על כל נושא, ובמיוחד להיות כנים אחד כלפי האחר, לשתף רגשות וליהנות מבילויים משותפים גם מעבר לסקס המזדמן.

iStock_000010020979Small

 

 

אין תגובות

השאר תגובה