סדרת הרשת "Sex Ed שעוררה סערה לא קטנה ויצרה לעצמה מיליוני מעריצים בכל העולם, מספרת על שמונה תלמידי קולג', אשר נרשמים לקורס בשם "Sexuality Today" ("המיניות של היום"). כבר בפרק הראשון אנחנו נחשפים למורה האקסצנטרית בעלת שיטות הלימוד הלא קונבנציונליות שנותנת לתלמידים משימה בפתיחת הקורס – לפסל בעזרת חימר את איבר המין של הפרטנר אליו הם צוותו בכיתה.

אבל "Sex Ed" מרשימה לא רק בעלילה ובגישה שלה, אלא גם בקאסט השחקנים המעולה שבחר להצטרף לפרויקט – ג'ואנה קסידי בתפקיד המרצה, פרופסור קסידי (אנחנו מכירים אותה בתפקיד אמא של ברנדה ב"עמוק באדמה" והייתה מועמדת עבור התפקיד הזה ל-"גלובוס הזהב"). לצדה משחקים גם מאט בר ("סליפי הולו), אנג'לה סרפיאן ("דמדומים") ואנדרה פולר, המוכר לצופה הישראלי בעיקר בזכות תפקידי אורח ב"נמלטים" ו-"הפמליה".

לאורה קלארי
Source: PRWeb

הסדרה, שכבר בשנת 2013 הגיעה ליותר ממיליון צפיות ב-YouTube, תוכננה בכלל להיות פיילוט טלוויזיוני. יוצר הסדרה, ארני ווצ'יונה, מספר שפרק הסיום של הסדרה כשלעצמו כבר חצה מזמן את רף מיליון הצפיות. עכשיו סך כל הצפיות מגיע ליותר מ50 מליון בכל העולם (ו-100,000 מנויים לערוץ הרשמי של הסדרה ב-YouTube). בין צופי הסדרה נמנים אפילו תושבי האמירויות הערביות.

השנה "Sex Ed" מועמדת לפרס ה-Webby, כסדרת הדרמה הטובה ביותר, לצד וותיקות וענקיות, כמו HBO ו-Sony. כמו כן, השחקנית הראשית, ג'ואנה קסידי, תודות למועמדות שלה לעוד פרס אינטרנטי Streamy, גרמה לסדרה בכיכובה, לטפס למקום 10 ברשימת הסדרות השוות ביותר לצפייה. השנינות, החדשנות והעלילה המרעננת והמינימליסטית – נראה כי אלה גורמי ההצלחה שצריכה היום כל סדרה – גם ברשת וגם בטלויזיה.

לצפייה בפרק הראשון

אחרי שהרשת התמלאה בתמונות של מעריצים על סף בכי ודרישות להמשיך את הסדרה, כבר בטלוויזיה, יוצר הסדרה עדיין לא ממהר לספר לכולם על מה הולך להיות בהמשך. "למשל, סאות' פארק גם התחילה כסדרת רשת והפכה לסדרת קאלט בטלווויזיה. אך עם זאת עדיין מאד מוקדם לדבר על המשך הדרך, אפילו שנאמנות הצופים שלנו מאד מחממת את הלב", אמר ווצ'ונה בראיון, "מצד שני, העובדה שהסדרה הגיע לעשרות מיליוני צופים בכל העולם ללא עבודה יח"צ, פרסום או כתבות בעיתונות –  כנראה אומר משהו עליה וזה נותן לנו את הכוח להמשיך".

ניתן לצפות בכל פרקי הסדרה ב-YouTube ולקוות שיום אחד קורס החינוך המיני המפורסם ביותר יגיע גם לערוצי הטלוויזיה.

לצפייה בכל הפרקים לחצו כאן

 

 

תגובה אחת

השאר תגובה