2014 עוד שניה מסתיימת והחלה עונת הסיכומים. המגזינים כבר מתחילים לפרסם את הרשימות שלהם, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיגרר מאחור. אז אם טרם יצא לכם להביט במסך השנה, או לחילופין בא לכם להזכר, ליקטנו את חמש סצנות העירום הטובות של השנה החולפת. אתם מוזמנים לספר לנו בתגובות מהי סצנת העירום שעשתה לכם את זה השנה.

זה נראה שנחשף השנה יותר בשר מבדרך כלל, אפילו שבמשחקי הכס נרגעו קצת עם סצנות הסקס ואוליביה קלארק מסרבת להראות את חאליסי עירומה שוב. אבל איך שלא הופכים את זה, בין אם זו הבלחה של איבר או פול פרונטל, היה הרבה על מה להסתכל השנה (לא לפי דירוג מסויים, לא היינו רוצים להעליב אף אחד)

נימפומנית

הסרט הפרובוקטיבי של השנה, ולו רק בגלל השם שלו וההבטחה הגדולה שבו. אם אתם רוצים לראות סצנות סקס בכמויות ולהסוות את זה בצפייה אינטלקטואלית בקולנוע זר, זה הסרט בשבילכם. מה שיפה בו הוא הידיעה הברורה שכמעט כל דמות שתראו לבושה על המסך, עוד תראו אותה גם בעירום. יש בזה משהו מאוד יציב ומנחם. הרבה עירום מכל מיני זוויות, ריאליסטי יותר פחות, קולות ומראות שישמחו כל לבב אנוש. חוץ מהסצנה האחרונה. פחות כיף.

מפות לכוכבים

ובכן, במהלך טיפול פיזי-פסיכואנליטי, ג'ון קיוזאק מצליח לשחרר מג'וליאן מור זכרון על שלישיה לוהטת שעשתה בימים שעוד ניסתה לבסס את עצמה בהוליווד. כן, רואים שם הרבה, בעיקר מג'ונתן וואטון, שיושב שם מול המצלמה בפישוק רגליים ומענג את עצמו שניה לפני שהוא חוזר לאקשן. כמובן שהייתי מעדיפה לראות את ג'ון קיוזאק נכנס לעניינים, אבל אף אחד לא שאל אותי.

נעלמת

שומו שמיים! בן אפלק נכנס עירום למקלחת ורואים לו את הצדודית של הזין! מי היה מאמין, מאה עשרים שנות קולנוע וסוף סוף הגענו לתגלית המטורפת הזאת שגם בן אפלק מתקלח בעירום ואפילו הוא מצוייד באיבר רבייה. ואפילו אחד מכובד למדי, אם יורשה לי. הסרט, דרך אגב, לא חסך מאיתנו גם את גופו העירום של ניל פאטריק האריס (שלנצח יהיה דוגי האוזר בשבילי), כי אם כבר פינים, למה להסתפק רק באחד.

עיר החטאים – עלמה להרוג / 300: עליית האימפריה

טוב, זה ברור שאווה גרין היא הכוכבת הסקסית העולה של הוליווד בימים אלה, עם עירום פרונטלי מהמם ומרשים ביותר. בין אם זו סצנת הסקס הלוהטת בין ארטמיסיה הלוחמת לתמיסטוקלס המורד ב"300", או החיזיון המופלא של גופה העירום על שפת הבריכה לאור הירח ב"עיר החטאים", אווה גרין לוקחת את האמירה האמנותית שלה למקומות רחוקים ומעניינים ביותר. זה לא שהסרטים האלה איכותיים באיזשהו קנה מידה, דרך אגב, אבל כן כיף לראות שחקנית שלא מפחדת מקצת (או הרבה) עירום.

ציפור לבנה בסופת שלג

אם כבר אווה גרין. לא, היא לא מתפשטת בזה דווקא, אבל הוא משופע בעירום טבעי ויפה של שיילין וודלי. לא שמעתם על הסרט כי הוא לא הופץ כאן, אבל בוודאי תמצאו אי אילו דרכים לצפות בשיילין המתוקה מגלה את המיניות שלה על המסך, בסרט המתח הזה. את שיילין אתם ודאי זוכרים מ"מפוצלים" ו"אשמת הכוכבים", ולמגזינים היא סיפרה בהתלהבות על סצנות העירום שלה וכמה רצתה שתהיה טבעיות ככל האפשר. עם התלהבות כזאת, אנחנו לא יכולים שלא לפרגן.

בונוס: תחתים, תחתים בכל מקום

מהתחת של יו ג'קמן (וולברין) באקס מן: העתיד שהיה ועד לתחת (המיותר) של ליאם ניסן ב"מיליון דרכים להתפגר", זו היתה שנת התחת על המסך. גם קמרון דיאז נתנה הצצה ב"סקס טייפ", קריסטין סטוארט חשפה ב"העננים של סילס מריה", והם לא היחידים. כן ירבו.

קרדיט תמונה ראשית: Nomad Soul/BigStock

 

 

אין תגובות

השאר תגובה