טוב, הרשו לנו ראשית להנמיך מעט את רף הציפיות שמיקמנו במיקום גבוה כל כך בכותרת שזה עתה קראתם: יחסים פתוחים הם לא עניין של מה בכך ולעתים כדי לעבור ממונוגמיה למערכת יחסים פתוחה, צריך להחליף את בת הזוג הנוכחית באחרת, עם ראש פתוח יותר לעניינים שכאלה. עם זאת, אם תעשו את עבודת השטח הנכונה ותחתרו לכיוון כבר מתחילת הקשר, ייתכן מאוד שתוכלו להגשים חלום.

 

 

הכרויות עם הנשים הנכונות

ממונוגמיה ליחסים פתוחים
source:PH.OK/bigstock

היכולת לעבור בקלות יחסית ממערכת יחסים מונוגמית למערכת שבה הכרויות סקס הן עניין לגיטימי, קשורה מאוד בבת הזוג שלך מן הסתם. אי לכך, מומלץ מראש לבחור בבת זוג בעלת ראש פתוח, שמאמינה כי אכן מדובר באפשרות שרירה וקיימת. את הנושא ניתן לברר בזהירות ובעדינות כבר בשלב הדייטים. עליך לשאול את זו היושבת מולך מה היא עמדתה בנושא, לא להצהיר על כלום אלא רק לגשש ולראות האם ישנו סיכוי שאי פעם תשקול לעשות זאת ברצינות.

באופן כזה תוכל לסנן מראש את אלו שפוסלות את הרעיון על הסף ולהתקדם עם אלו שמעידות על כך שמאז ומעולם פנטזו על כך אך לא העזו או שלא פגשו את הבחור המתאים ליישם אתו את הפנטזיה.

העבר לה את המסר שאין משמעות הדבר שהיא לא מושכת אותך

ישנן נשים שלא מוכנות לשמוע על מערכת יחסים פתוחה משום שהן מרגישות שעצם העובדה שהגבר שלהן מתעניין בנושא, יש בה כדי להעיד שהן לא מושכות אותו יותר מבחינה מינית. אם אתה מעוניין שהמעבר יהיה חלק ככל האפשר או לכל הפחות אפשרי, עליך להבהיר לה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, שהיא לנצח תהיה האחת בשבילך וכי האחרות נמצאות שם רק לשם הגיוון ותו לא.

מערכת כללים ברורה ותיאום ציפיות

הכלל החשוב ביותר בכל הקשור למעבר החלק ממערכת יחסים מונוגמית למערכת יחסים פתוחה הוא לדאוג לתיאום ציפיות מוקדם ככל האפשר ולבנייה של מערכת כללים ברורה. כך ורק כך תוכלו למנוע מקרים לא נעימים שניתן היה לצפות מראש. הרשו לנו להציע לכם לנסח מספר כללים בסגנון הזה:

  • לא מקיימים יחסי מין עם אנשי מהמעגל החברתי שלנו (כלומר חברים לעבודה, מכרים וכיוצא באלה).
  • לא מכניסים את בני הזוג המיניים לדירה המשותפת ובשום פנים ואופן לא מקיימים יחסי מין עם זרים במיטה המשותפת.
  • לא מתנשקים עם הפרטנרים המיניים האחרים.

הכלל החשוב ביותר שעליכם להסכים עליו הוא שבכל שלב שהוא ניתן יהיה להחזיר את הגלגל לאחור. הכוונה היא לכך שאם בשלב מסוים (ויהיה זה אחרי שבוע או אחרי חמש שנים) לאחד מכם הסידור כבר פחות יתאים, ערוץ התקשורת יהיה פתוח מספיק בשביל לומר זאת.

 

אין תגובות

השאר תגובה