גם אם אתם חושבים ששמעתם על כל נישת סקס ביזארית שקיימת בעולם הזה, כנראה שעל סקס עם רוחות רפאים, אתם לא יודעים הרבה. 'ספקטרופיליה' – משיכה מינית כלפי רוחות, עם כל המשתמע מכך.

שחקנית הקולנוע נטשה בלסיק, תיארה חוויה יוצאת דופן בתוכנית הבוקר בה התארחה ‘This morning’  (בערוץ הבריטי של רשת ITV). כשהיא ישובה לצד 'מכשפה' מפורסמת בשם פאטי נגרי המגדירה את עצמה כ"מומחית בכירה לסקס עם רוחות", סיפרה בלסיק שיום אחד כאשר שכבה במיטתה לבד, הרגישה לפתע שמישהו נכנס לחדר, אך לא היה שם אף אחד. היא הרגישה שמשהו נוגע בה ושזוג ידיים מחזיקות אותה בניגוד לרצונה, היא חשה את האנרגיה, את חום הגוף ואת כובד המשקל על גופה השכוב, תחילה היא הייתה לחוצה ומבולבלת, אך לאט לאט החליטה להרגע ולהתמסר. בלסיק מספרת שחוותה תחושה מאוד נעימה ומספקת שכללה יחסי מין מלאים. לאחר זמן מה, הרוח חזרה לבקר אותה והם שכבו שוב.

רוחות רפאים סקסיות
Source: Novic/BigStock

אנשים שונים מכל העולם מדווחים שחוו מגע מיני קוסמי עם רוחות, היו אלו שתיארו תחושה של מגע אנושי, בלי לראות אף אדם העומד מולם, וחוו עם ה'רוח' יחסי מין מלאים, יש שיעידו שחוו תחושות אלו בעודם ערים, ישנם אנשים שהזמינו כומר ומגרש שדים, בטענה שרוחות רודפות אותם ומנסות לגעת בהם וישנם שדווחו ששכבו עם רוח של אדם לא מוכר בעת שינה, אך היו מודעים לכל התחושות וההנאה. ברב המקרים מדובר בנשים.

בקטע נוסף, השחקנית ניקול ריצ'י הידועה, נפגשה בפרק מהסדרה 'Candidly Nicole', עם פאטי נגרי, מדיום הסלבס. ניקול תחילה שואלת שאלות מגוונות, חלקן בבדיחות הדעת כשכל הקטע מקבל נופך הומוריסטי וסקפטי מצידה. פאטי עונה ברצינות על כל שאלה (כולל השאלה אם נצפתה מתקלחת על ידי רוח). ניקול וחברתה נדהמות מכך שפאטי מספרת שרוחות מקיימות איתה ועם האנושות יחסי מין.כשניקול שואלת כיצד זה קורה והאם היא צריכה לזמן את הרוחות? פאטי עונה ברצינות שאנשים מזמינים את הרוחות ונהנים מזה.

לרב האנשים תחושת 'מין עם רוחות' מופיעה בזמן השינה והחלימה, מדענים מעריכים שזה קורה מאחר והמח שלנו רגיש במיוחד להזיות בזמן חלימה, שהתודעה לסביבה נרדמת ואנו נכנסים למצב עמוק של שינה וחלימה- מצב REM שבו החלומות חזותיים ועשירים בדימויים והתרחשויות, שכן אנו יכולים להרגיש דברים שונים, שאנו עפים, נופלים ואפילו שוכבים עם אדם.

ישנם מומחים הטוענים שנשים שחונכו תחת חינוך דתי נוקשה שלווה באיסור על אוננות, הרגישו רגשות אשם לאחר שהפרו את האיסור  והתנערו מרגש זה על ידי האשמה של כוחות על טבעיים בחטאיהם המיניים.

על כל פנים, נושא הספקטרופיליה נשאר עדיין עמום ומעורר סקפטיות ופליאה, אך אם יצא לכם להתנסות במקרים דומים, נשמח אם תשתפו את החוויות שלכם.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה