נכון, בכותרת המופיעה כאן למעלה כתוב אמנם "איך למצוא סטוץ לסוף השבוע הקרוב", אך לעתים זה נדמה כאילו השאלה שצריכה להישאל היא "איך אפשר שלא למצוא אחד"? בעידן המודרני שזכה ולא לחינם לכינוי הקולע "עידן המידע", בלחיצת כפתור באפשרותכם להזמין לביתכם פחות או יותר כל דבר שחפצה נפשכם בו, החל מקניות לשבת וכלה בסטוץ לסוף השבוע הקרוב.

 

 

הכרויות סטוצים – עולם מופלא ונהדר

סטוץ בסופ"ש
source: JohanJK/ bigstock

אם לא יצא לכם להתעדכן בנעשה בעולם ההיכרויות בעשור האחרון ואם אתם עדיין מאמינים שקיימת חיה הנקראת "פגישה עיוורת", אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון. זה הזמן לגלות שסצנת ההיכרויות למטרות סקס כבר מזמן לא מתרחשת במועדונים או בבארים אפלוליים. היכן היא מתרחשת? ובכן, תאמינו או לא, בדיוק, אבל בדיוק היכן שאתם יושבים בשניות אלו ממש – במחשב הפרטי או בטלפון הנייד שלכם.

למעשה מעולם לא היה פשוט וקל יותר להשיג סטוץ והכוונה היא לכל תקופה אחרת בהיסטוריה. הרשת האינטרנטית מלאה, שלא לומר עמוסה באתרים המוקדשים ליצירת קשרים בין אנשים שכל רצונם למצוא בן או בת זוג לערב של תשוקה חסרת מעצורים, עם מינימום דיבורים.

הכרויות סקס – איפה מתחילים?

אם אתם באמת ובתמים בעניין של הכרויות סקס, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה טיפ טיפונת שיעורי בית. הכוונה היא לכך שעליכם להקיש את מילות החיפוש הרלוונטיות במנוע החיפוש (אתר הכרויות סקס לצורך העניין) ולהתחיל להתעניין בנוגע למגוון הבלתי נדלה של האתרים מסוג זה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שישנם כל כך הרבה אתרים בתחום, עד שלעתים לא פשוט לבור את המוץ מן התבן ולבחור באתר המתאים ביותר עבורכם באופן אישי.

כך לדוגמה ישנם אתרים המתאימים עבור הקהילה הגאה בלבד, אחרים מתאימים עבור אלו המעוניינים לשחק משחקי סקס לא שגרתיים במיוחד, ישנם אתרים המיועדים עבור זוגות המעוניינים לצרף צלע שלישית למיטה, ישנם המיועדים ספציפית עבור זוגות המעוניינים בחילופי זוגות ועוד. לאחר שתמצאו את האתר המתאים ביותר עבורכם, כל שעליכם לעשות הוא לפתוח פרופיל ולהצטרף למאה העשרים ואחת. פשוט, לא?

כללים בסיסיים עבור סטוצים מקוונים

  • זכרו שכל מה שתכתבו או תצלמו עלול לצוץ ביום מן הימים, כך שמומלץ ביותר להימנע מתיעוד של עניינים שמוטב להשאיר בחושך…
  • אם הדיסקרטיות חשובה לכם, הימנעו מלחשוף את הפרטים האישיים שלכם.
  • אם אתם לא מעוניינים שאיש יידע על היחסים שאתם עתיד לנהל, מומלץ מאוד לקבוע את הפגישות המיניות שלכם הרחק ממקום המגורים שלכם ובכל מקרה תמיד להכין תירוץ טוב בהישג יד.
  • מומלץ תמיד לפני כל סטוץ, לערוך פגישת היכרות קצרה במקום ניטרלי, על מנת להתרשם מהאדם שאתם עתידים לקיים עמו יחסים חד פעמיים. זכרו – מוטב לשבור מעט את מעטה האנונימיות, בשביל לא להתאכזב בפגישה עצמה.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה