מסטוץ ליחסים: איך להפוך לילה סוער למערכת יחסים

זה היה לילה של סקס, תשוקה ואפילו אינטימיות – לילה של סטוץ. אבל הוא נגמר, כמו כל דבר טוב. אתם חושבים כרגע על דבר אחד: כיצד לעשות את המעבר שחלק מהאנשים סבורים שהוא בלתי אפשרי מסטוץ ליחסים זוגיים על פי הספר. הגדרת יעדים, תקשורת נכונה והדגשת יתרונות המפגש שהיה יכולים לשפר את הסיכויים שלכם לכך.

בסקס, מעצם ההגדרה שלו, לא חושבים על העתיד יותר מדי. רואים מישהו או מישהי שבא לכם עליהם, יוצרים קשר עין, מדברים קצת, רוקדים – ויאללה, למיטה. בסטוץ מוצלח מאד, תהיה זו חוויה של תשוקה והנאה בין הסדינים (או בכל מקום אחר) עבור כל אחד מהצדדים. יש מקרים בהם אחד הצדדים או שניהם מבינים שהרכב מנצח לא מחליפים ורוצים לשחזר את ההצלחה, או אפילו להתקדם למערכת יחסים מסוג אחר לחלוטין.

הדרך מסטוץ ליחסים עשויה להיות קצרה


בבסיס של סטוץ טוב באמת עומדת כימיה בין בני הזוג, משיכה של כל אחד מהם לאחר וכן, גם תקשורת – תנאי הכרחי להצלחה של אקט מיני. למרבה ההפתעה, אלו הן גם חלק מדרישות החובה בדרך לקשר זוגי בריא ומוצלח. לכן, אם מסמנים "וי" על המאפיינים האלה, ניתן להתקרב בצעדי ענק לעבר תחילת מערכת היחסים. כל אחד מהצדדים צריך לשאול את עצמו, ולעיתים גם את הצד השני "למה לא בעצם?". פעמים רבות, אין לכך תשובה ממשית. זה שנכון לעכשיו עשיתם סטוץ לא אומר שבעתיד הקרוב תוכלו לשנות כיוון ולחקור את הזוגיות מכיוון אחר. אין צורך להקריב את הסקס בשביל זה, אם כי ברור שבמעבר לזוגיות חוקי המשחק משתנים: מחויבות, למשל, נכנסת לתוך התמונה.

מקור : BigStock/bloodua
מקור : BigStock/bloodua

תקשורת היא תנאי מפתח בדרך מסטוץ ליחסים. יש מקרים בהם פשוט "זורמים" עם זה, אבל מה שמומלץ ואף מונע אי נעימות הוא לתפוס שיחה, במהלך הסקס או אחריו, ופשוט – תאמינו או לא – לדבר על העתיד. אפשר להיות ישירים ולשאול את הצד השני אם הוא מעוניין להיפגש שוב, ולא רק בשביל סקס (גם אם הוא מאד חשוב, כן?). עם זאת, חשוב לבדוק האם נראה שהצד השני מעוניין להמשיך את הקשר או אפילו לשנות את הפאזה שלו. אפשר להדגיש מה היה טוב בסטוץ ומהן הסיבות לכך. מחמאות, לדוגמא, יכולות מאד לסייע.

מכיוון שבשלב הזה של "מערכת היחסים" אין לרוב מעורבות רגשית, רבים יגידו שלמי ששואל אין ממש מה להפסיד. נכון, תשובה שלילית של הצד השני עלולה להיות מתסכלת או אפילו לפגוע בביטחון העצמי, אבל כל אלה בטלים בשישים אל מול הסבירות הלא בלתי הגיונית שתהיה זו תחילתה של מערכת יחסים נפלאה.

 

אין תגובות

השאר תגובה