אם לאחרונה יצאתם ממערכת יחסים כובלת ומתחשק לכם לצלול למים העמוקים של עולם הסטוצים בבירת הסטוצים תל אביב, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספק לכם שמונה טיפים שימושיים שיסייעו לכם להפיק את המרב מהסצנה השוקקת והסקסית הזו ולחוות סטוצים מופלאים מאין כמוהם.

תל אביב היא קיבוץ

למרות שמדובר בעיר גדולה יחסית, בסופו של דבר כולם מכירים את כולם. אי לכך, אם אתה חושב שמה שקורה בסטוץ נשאר בסטוץ, טעות בידיך. התייחס לכל פרטנרית בכבוד הראוי לה וחשוף רק את הפרטים שאתה לא מפחד שייחשפו ברבים.

הכרויות סטוצים מקוונות

הדרך הקלה ביותר ליהנות מסטוצים ללא הגבלה היא על ידי שימוש באתר של הכרויות סטוצים. מומלץ ביותר להצטרף אפילו למספר אתרים ובמהלך הזמן להחליט עם איזה מהם מתאים לכם להמשיך ואילו פחות מדברים אליכם.

הכרויות סקס וטיפוח עצמי

ישנם סטוציונרים המאמינים באמת ובתמים כי מאחר ומדובר בסופו של דבר על סטוצים, כלומר מפגשים מיניים חד פעמיים, הרי שאין באמת צורך להתגנדר ולטפח את הגוף. שימו לב – מדובר בטעות מרה. ראשית גם אם מדובר במפגש חד פעמי, אין שום סיבה שהצד השני לא יקבל את הטוב ביותר שלכם ומעבר לכך, אולי זה יפתיע אתכם לגלות, אבל במקרים רבים מאוד סטוץ מוצלח הפך למערכת יחסים קבועה המבוססת אך ורק על סקס. אי לכך, הימנעו מלהזניח את עצמכם והגיעו לסקס כשאתם בשיאכם. זה ישתלם לכם.

מי אני, מה אני?

חשוב לציין שחשיפת הזהות האמתית שלכם אינה מחויבת המציאות. דווקא בעולם הסטוצים אתם מוזמנים להיות כל מי שאי פעם רציתם להיות. זה הקסם שבסטוצים – היעדר המחויבות והיכולת לתת לדמיון דרור.

תיאום ציפיות

אחד הדברים החשובים ביותר שחשוב להפנים בכל הקשור לסטוצים הוא שיש לערוך תיאום ציפיות ברור לפני שנכנסים למיטה. עשו לנו טובה, אל תבטיחו הבטחות ואל תשחקו אותה רציניים אם כל מה שמתחשק לכם זה להשתעשע, בסדר? יש מספיק לבבות שבורים ברחבי העיר גם ככה.

הכרות מוקדמת

זה לגמרי מקובל להיפגש לפני הסטוץ בבית קפה או אפילו על ספסל ברחוב כדי לבדוק האם קיימת כימיה בסיסית בין בני הזוג לפני שקופצים למיטה.

טיפ אחרון לסיום

זהירות, זה ממכר…

סטוצים בתל אביב
source: Kasia Bialasiewicz / bigstock

 

אין תגובות

השאר תגובה