אין זה סוד שרבים מאתנו מפנטזים על חילופי זוגות ופשוט מהססים להעלות את הנושא לדיון בפני בן או בת הזוג. עדות לכך ניתן למצוא בסרטנים הרבים הרצים ברשת, המהווים מעין שיקוף של הרוח השולטת בציבור הגולשים. במאמר שלפניכם נפרט אודות הדרך הטובה ביותר להעלות את הנושא בפני בן או בת הזוג ונפרט מעט אודות היתרונות הגלומים בריענון יחסי המין עם בני זוג אחרים.

זוגיות יציבה היא פלטפורמה מוצלחת להרפתקאות

ראשית, חשוב להבין כי אם הזוגיות שלכם יציבה באמת ומבוססת על אמון והערכה הדדית, הרי שהעלאת רעיונות או הצעת הצעות, רדיקליים ככול שיהיו, לא תוכל לגרום לטלטול הספינה. אי לכך, מומלץ מאוד להוריד מעט את מפלס החרדה הקשור לשיחה על חילופי זוגות. מעבר לכך, לא תמיד צריך להטיל את הפצצה ביום בהיר אחד. מומלץ לגשת לנושא בעדינות המרבית וללכת עקב בצד אגודל.

הדרך הטובה ביותר היא לשאול את הצד השני האם יוצא לו לראות לפעמים אדם ברחוב כלפיו הוא מגלה משיכה מינית או האם ישנו כוכב קולנוע מסוים שעושה לו את זה (או כוכבת, תלוי אם מדובר בבחור או בחורה). באופן הזה תוכלו לגרום לצד השני להבין כי משיכה לאדם אחר היא עניין טבעי ולנטרל את האנטגוניזם האוטומטי לרעיון.

לאחר מכן ניתן לאט לאט להעמיק את השיחה, לשתף חוויות של זוגות שלקחו חלק בערב של חילופי זוגות וכאילו בדרך אגב לשאול האם עניין שכזה היה אפשרי במערכת היחסים שלכם. רק אחרי גישושים רבים אתם יכולים ללא פחד לחשוף את העובדה ששקלתם את הרעיון ושהוא נראה לכם מסקרן, שאתם לא פוסלים אותו על הסף ושייתכן שמדובר במשהו שיוכל אפילו לתרום לזוגיות שלכם.

מה הם היתרונות של הכרויות מיניות עם אנשים אחרים?

האויבת הגדולה ביותר של כל מערכת יחסים זוגית היא השגרה ועל כך אין עוררין. לפיכך על ידי חילופי זוגות ניתן לרענן את המערכת, לגרום לרוח חדשה לנשוב ביחסים ופשוט לשבור את השגרה. מעבר לכך – זוגות רבים שקיימו יחסי מין עם אנשים מחוץ למערכת הזוגית מדווחים על כך שהחוויה גרמה להם להתקרב, לאמון להתחזק ולקשר להעמיק. בהצלחה!

 

חילופי זוגות ביום האהבה
source: stokkete / bigstock

 

אין תגובות

השאר תגובה