גם אם אף פעם לא התחברת יותר מדי לצד הסקסי שבך וגם אם מאז ומעולם המילה "סקס" נשמעה לך גסה או אפילו מלוכלכת, הרי שרוב הסיכויים שהמצב כיום השתנה מעט ועדות לכך ניתן למצוא בעובדה שאת קוראת את המילים האלו עכשיו. כמו כן ייתכן מאוד שבמהלך השנים השובבות פינתה את המקום לאימהות ולשגרה ומשהו בך רוצה לחזור לימים בהם הרשית לעצמך יותר.
אז בלי יותר מדי הקדמות מיותרות, אנחנו גאים להציג בפנייך את הטיפים שיהפכו אותך לשובבה מאי פעם.

 

יחסי מין שובבים, בהכנות שובבות תחילה

אם את רוצה להיות שובבה באמת, למה שלא תנסי להשקיע קצת בהכנות מקדימות לפני שאת עושה סקס בפעם הבאה? למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים להשקיע? ובכן, במקום שתישארי ערומה לאחר שאת מורידה את הבגדים, מה דעתך לרכוש כיסויי פטמות סקסיים וחוטיני מגרה? מלבד זאת באפשרותך לרכוש תחתונים סקסיים במיוחד, שלא צריך להסיר בשביל ליהנות מאקט החדירה.

כמובן שבאפשרותך לקחת את כל העניין צעד אחד קדימה ולהופיע מולו כשאת חלקה כביום היוולדך, גם במקומות המוצנעים. ישנו עוד מגוון רחב של רעיונות להכנות מקדימות, אך המטרה של כולם, אחת היא: להראות לו שהסקס שלכם חשוב לך ושחשבת עליו כל היום.

זוגיות לא חייבת להיות עניין משעמם או שגרתי

אנחנו מרשים לעצמנו להאמין שבשלב הזה של הזוגיות שלכם, כבר הצלחתם לפתח רוטינה פחות או יותר שגרתית של יחסי מין. מה שברצוננו להציע לך כעת, זה לשבור את השגרה בדרכים יצירתיות. נסי למשל להכניס אזיקים למיטה, נסי לשלב ביחסי המין שלכם ויברטור קטן להגברת ההנאה ואם הגבר שלך זורם, למה שלא תנסי ללטף אותו קלות עם אצבע רטובה באזור פי הטבעת ולבדוק אם הוא נהנה מזה.

כל ניסיון לשבור את השגרה הוא ניסיון מבורך, שמעביר לגבר שלך את המסר שלא משתמע לשתי פנים לפיו את לא מוכנה לוותר על הסקס האיכותי שהיה לכם בתחילת הקשר.

לחיות על הקצה

אמנם הכותרת של המאמר הזה מדברת על חדר המיטות, אבל אם את רוצה להיות שובבה באמת, למה לך להסתפק במיטה? בחורות שובבות מתייחסות למיטה כאל אופציה בלבד. אנחנו מזמינים אותך לגלות יצירתיות ולהתחיל להסתכל אחרת על השיש במטבח, על השטיח בסלון ועל כל מקום אחר שהוא לא המיטה.

שובבה במיטה
source:bloodua/Bigstock

אם מתחשק לך ללכת על כל הקופה, נסי למשל לפתוח את רוכסן המכנסיים שלו בפעם הבאה שאתם יוצאים לנסיעה ארוכה במכונית ופשוט לענג אותו במהלך הנסיעה. אל דאגה, רוב הסיכויים שדי מהר תמצאו את עצמכם ברכב חונה, במקום מוצל ומוסתר מעין אדם. שימי לב – סקס שובב באמת הוא סקס הכרוך בנטילת סיכון להיתפס על חם. בהצלחה!

יודעים זה איך הוא נראה או היא נראית בלי בגדים. בינינו – האם באמת צריך לדעת יותר מזה?

 

 

אין תגובות

השאר תגובה