סקס במיטה של ההורים
source: Medium/Bigstock

הפעם הראשונה שבה שכבתי עם בחורה, הייתה כשהייתי בן 16 וחצי. שמה עינת והיינו יחד בחוג – בתנועת השומר הצעיר. היינו חברים שבעה חודשים ושנינו היינו בתולים. אני חושב שרמת החרמנות שלי הייתה גבוהה פי מיליון וחצי יותר מרמת החרמנות שלה אם כי ייתכן שהיא הייתה חרמנית בדיוק כמוני. העניין הוא שהיא נורא פחדה שהפעם הראשונה תגרום לה לכאבים ככה שדחינו את הסקס הראשון שלנו פעם אחר פעם אחר פעם.

היום הגדול

בסופו של דבר החלטנו שהגיע הזמן לעשות את זה כי עדיף מוקדם מאשר מאוחר וכי בכל מקרה אנחנו רק דוחים משהו שאמור להיות הדבר הכי כיף בעולם. החלטנו שנשכב ביום הראשון של החופש הגדול בין כיתה י"א לכיתה י"ב ולשמחתנו ההורים שלה היו בדיוק בחופש בתורכיה, ככה שהיה לנו את כל הבית לעצמנו. עינת הציעה שנעשה את זה בחדר של ההורים שלה ואני שמחתי עד הגג כי המיטה שלה הייתה מיטת נוער לא גדולה במיוחד ויש סיכוי לא רע שהיא הייתה המיטה הכי פחות נוחה בעולם.

מפה לשם, הדלקנו חמישים נרות, שמנו ברקע מוזיקה סקסית שחבר נתן לי שבוע קודם לכן והתפשטנו. ידעתי שמה שהכי מגרה אותה זה מין אוראלי, אז לא בזבזתי זמן והתחלתי להרטיב אותה שם למטה. אחרי כמה דקות של ליקוקים, החלטתי שהגיע הזמן לצרף גם אצבע אחת לחגיגה ואז עוד אחת ולאט לאט הרגשתי איך היא מתרחבת ונפתחת במיוחד בשבילי. שאלתי אותה אם היא מוכנה והיא לחשה בתגובה את מילות הקסם: "כנס אליי"…

תמיד יש פעם ראשונה אבל מזל שיש גם שנייה ושלישית…

אני לא אשקר לכם, זה לא היה משגל חלומי כלל וכלל. האמת היא שהחדירה כאבה לה מאוד ואפילו ירד לה לא מעט דם. אמנם בשלב מסוים הכאבים נרגעו אבל עדיין זה היה רחוק מלהיות נעים או מענג או אפילו חושני.

אחרי החוויה הראשונה שלנו נשארנו חבוקים במשך כמה שעות במיטה של ההורים שלה. בבוקר החלפנו את המצעים, התקלחנו ביחד והחלטנו שצריך לנסות את זה שוב כי זה פשוט לא היה כיף. באותו הערב הגעתי מצויד בחומר סיכה שקניתי בבית המרקחת כדי להחליק את העניינים ומה אתם יודעים? שמיים וארץ. הפעם היא הייתה כבר הרבה יותר רגועה ואפילו שמעתי אותה נאנחת בהנאה כמה פעמים. לצערי ההורים שלה חזרו יומיים מאוחר יותר הביתה ואנחנו נאלצנו להסתפק בפעמים הבאות במיטה שלה.

המיטה המסעירה ביותר שפגשתי

אני לא יודע מה בדיוק היה במיטה הזו, אבל על המיטה הזו חוויתי את כל הפעמים הראשונות שלי. בכל פעם שההורים של עינת יצאו לחופשה בחו"ל (ולשמחתי הרבה הם יצאו לדי הרבה חופשות בחו"ל), השתלטנו להם על המיטה ובכל פעם ניסנו עליה משהו חדש. כשהם טסו ליפן, עשינו מין אנאלי בפעם הראשונה, כשהם טסו לפריז לשבוע, זו הייתה הפעם הראשונה שעשינו סקס בשלישייה עם חברה טובה של עינת וכשהם טסו לאיסלנד, זו הייתה הפעם הראשונה שבה התנסינו במשחקי קשירות.

עינת ואני כבר הרבה שנים לא ביחד. למעשה היום אני כבר נשוי, שכחתי איך זה מרגיש להיות בן שש עשרה וחצי ואני אפילו לא יודע מה עלה בגורלה של עינת. מה שאני כן יודע – שיש מיטה אחת ברחוב צדדי בתל אביב, שעליה חוויתי את החוויות המסעירות ביותר בחיים שלי מבחינה מינית ובכלל.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה