Shakira ft. Rihanna – Can't remember to forget you

השיר של שאקירה וריהאנה הוא הראשון לפתוח את מצעד הקליפים הסקסיים של 2014, והיה גם הראשון לצאת השנה. הקליפ עשה רעש גדול ברשתות החברתיות, כי איך שלא תסתכלו על זה, שאקירה במדד הסקסיות זה טוב, ריהאנה במדד הסקסיות זה כנראה טוב לא פחות, אבל ריהאנה ושאקירה ביחד, ועוד באותה מיטה, זה פעמיים כי טוב.

 

Nicki Minaj – Anaconda

הקליפ Anaconda לא יכול להישמט מהרשימה, בטח לא אחרי כל יחסי הציבור תחת שדאגו לעשות לניקי מינאז' לפני שהסינגל יצא, ובטח לא אחרי שהשיג 19.6 מליון צפיות ב-24 שעות אחרי שהתפרסם ביוטיוב. לא רק שניקי עורכת שם את מסיבת הטוורקינג הראשונה בג'ונגל EVER, גם הלאפדאנס שהיא עושה לראפר דרייק לא רע בכלל.

 

Maroon 5- Animals

אוקי, אז אולי כל הקטע המדמם הזה בשיר Animals הוא לא בדיוק נשמע טופ סקסי, א-ב-ל אדם לווין והדוגמנית של ויקטוריהז סיקרט, ביהטי פרינסלו משתעשעים יחדיו? תביאו לנו עוד מזה בבקשה!

 

Jessie J Feat. 2 Chainz – Burnin' Up

ג'סי ג'יי ידועה בתור אשה שבנויה היטב, אבל בקליפ הזה היא לוקחת את כל עניין הסקסיות לרמה אחרת לגמרי. אולי לא מדובר בשיר המוצלח ביותר של השנה, ובכל זאת, יכול להיות שהוא היה כל כך פופולרי בשנה החולפת כי גם לשים את הקליפ במיוט זה סבבה לגמרי?

 

Enrique Iglesias Feat. Pitbull – I'm A Freak

למרות שהתרגלנו לאנריקה אגלסיאס שמופי, כשפיטבול נכנס לתמונה כל הסיפור משתנה לגמרי. הקליפ המשותף הזה לשניים הוא לא פחות מפסטיבל של שחיתות סקסית. מצד אחד, קיבלנו צד חדש לגמרי של אנריקה אגלסיאס שלא כל כך הכרנו, ומצד שני אינסוף דוגמניות על מפזזות ועטויות במעט בגדים. זה אנחנו קוראים ווין ווין סיטיואיישן.

 

Jennifer Lopez Feat. Iggy Azalea – Booty

אין ספק ש-2014 היתה שנת הישבן, ואם יש קליפ אחד שסגר השנה את הפינה הזו אם היה למישהו ספק, זהו שיתוף הפעולה בין ג'יילו ואיגי אזילאה. רק נזכיר: ג'יילו צעירה ב-21 שנים מאיגי אזילאה! ושאלוהים ישלם לנו שנהיה ככה גם בגיל 45.

Kanye West – Bound 2

"שומעת בובה, יש לי רעיון!”, אמר קניה ווסט יום אחד לאשתו הקרדשיאנית, “אני הולך לרכוב על אופנוע, ואת… הממ… את תורידי את כל הבגדים, תשבי עלי ותצחקקי! איך זה נשמע לך?” לקים קרדשיאן זה כנראה נשמע מצוין, ובעינינו זה נראה מצוין כפליים.

Beyonce – Partition

הקליפ, ששוחרר יחד עם 16 שירים נוספים של ביונסה לאייטיונס במפתיע באלבום הויזאלי שלה, צולם ממש במועדון קבארט פריזאי, Crazy Horse. הרקדנים של המועדון גם היו בעניינים, ואיך לא, ג'יי זי הבעל גם, וכשזה מגיע לגברת נואלס-קרטר, ובכן, התוצאה תמיד תהיה חגיגה סקסית לעיניים.

 

Miley Cyrus – Adore You

את ההצלחה של Wrecking Ball מיילי סיירוס לא הצליחה לשחזר במהלך 2014, אבל זה לא מנע ממנה להוציא עוד קליפים פרובוקטיביים בהם היא מלקקת כל מני חפצים דוממים וממששת את עצמה במעט בגדים. הנה עוד אחד מהם.

 

Kylie Minogue – Sexercize

הגברת לא עוצרת. גם בגיל 46 הזמרת האוסטרלית קיילי מינוג ממשיכה להוכיח מי עושה את זה טוב מכולם, עם לא מעט זיעה ובחדר הכושר. מי היה מאמין שפיטבול וחמור יכולים להיות כל-כך סקסיים…

 

 

תגובה אחת

השאר תגובה